Saturday 7 October 2017

RESEPI ESP YANG SIMPLE DAN LAZAT

Assalamualaikum....

Ramai tanya, macam mana cara yang sedap nak minum ESP ni?

Soalan paling famous. Ok dekat bawah ni adalah resepi ESP shaklee selain daripada bancuh dengan air suam :)

🌼 1 sudu bancuhan ESP + Milo atau coklat

🌼1 sudu bancuhan ESP + Oren Sunquick

🌼1 sudu bancuhan ESP + Ribena

Ok tu adalah 3 resepi ESP yang selalu saya minum. Kalau nak cepat sangat, saya akan bancuh dengan air suam ja dan shake! Yummy.

Tapi.....kalau asyik sama ja hari2 jemu jugakkan....

Ada 1 lagi resepi yang best,sedap dan lazat

1 sudu ESP + blueberry + pisang + segelas air sejuk+ais kiub

Blend kesemuanya dan minum....



Ok...ESP ni dalam bentuk serbuk tau. Kena bancuh dengan air suam atau air sejuk supaya protein tak rosak.

Hanya 3 sudu sehari...




Nak tahu lebih lanjut pasal esp jom klik kat sini ESP SHAKLEE

Jika ingin membuat pembelian produk shaklee boleh terus Wasap saya...

Cara penghantaran
Pos seluruh Malaysia dan COD Area yang berdekatan(Perlis)



Email : nisarajwa28@gmail.com

Add Fb saya : mastura jaafar untuk chatting secara langsung dengan saya berkenaan dengan produk.

Boleh follow ig saya: suppliment_shaklee

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja 

No comments:

Post a Comment